鸳鸯蝴蝶派

死之前务必亲吻我的脸。

don't know why - ROOK1E

小豆之家:

I don't love you anymore.
我不再爱你了

Since when?
从什么时候起

Now. Just now. I don‘t want to lie.
现在 就是现在 我不想撒谎

Can't tell the truth, so it's over.
我又不能说出真相 所以 一切都结束了

It doesn't matter. I love you. None of it matters.
没有关系 我爱你 所有的一切都不重要

Too late. I don't love you anymore. Goodbye.
太晚了 我不再爱你了 再见

When I saw the break of day
当我看见第一道晨曦
I wished that I could fly away
我愿自己能飞离
I waited till I saw the sun
枯等到看见清晨第一道曙光
I don't know why I didn't come
我不知道自己为何没出现

Out across the endless sea
在无尽的海洋之外
I would die in ecstasy
我愿意在狂喜中死去
But I'll be a bag of bones
但我不过是个行尸走肉
Driving down the road along
一個人孤独地行走
My heart is drenched in wine
我的心被酒精覆盖

But you'll be on my mind
但你一直在我的脑海里
Forever
永远

Look, i got know that it’s been a lot of mistake
嘿,我知道发生了好多不好的事情

We both made ‘em
我俩都有份
I apologize for my part of that
我为我犯得那些部分道歉
And all that dead nonsense about in the past
但是之前发生种种屁事
I ain’t give a shit about it anymore
我再也不会去在意了
I never thought that thinking about you
我从未想过我会想念你

I don't know why I didn't come
我不知道自己为何没出现
I feel as empty as a drum
我就像个空心的鼓
I don't know why I didn't come
我不知道自己为何没出现
I don't know why I didn't come
我不知道自己为何没出现
I don't know why I didn't come
我不知道自己为何没出现

小豆之家敬上!

评论
热度(10)

© 鸳鸯蝴蝶派 | Powered by LOFTER